sobota, 9 stycznia 2016

00

Poprzez ocean, poprzez morze
Zaczynam zapominać sposób w jaki na mnie patrzysz
Poprzez góry, poprzez niebo
Potrzebuję ujrzeć twą twarz i potrzebuję spojrzeć w twoje oczy
Poprzez burzę i poprzez chmury
Wyboista droga i teraz do góry nogami
Wiem, że jest trudno spać w nocy
Nie martw się, bo wszystko będzie w porządku
W porządku
Poprzez smutek i walki
Nie martw się, bo wszystko będzie w porządku
W porządku
Cały czas w moim pokoju
Czekam na to, aż zadzwonisz, już wkrótce
Dla ciebie, oh, mógłbym przejść tysiąc mil
Żeby być w twoich ramionach, trzymasz moje serce
Oh ja, oh ja, ja kocham cię
I wszystko będzie w porządku
W porządku
Poprzez długie noce i poprzez jasne światła
Nie martw się, bo wszystko będzie w porządku
W porządku
Wiesz, że się o ciebie troszczę, zawszę będę tu dla ciebie
Obiecuję, że zostanę dokładnie tutaj
Wiem, że tego chcesz, kochanie, możemy przejść poprzez cokolwiek, bo wszystko będzie w porządku
W porządku
Poprzez smutek i walki
Nie martw się, bo wszystko będzie w porządku
W porządku, w porządku
Poprzez smutek i walki
Nie martw się, bo wszystko będzie w porządku

~*~
Prolog to tekst piosenki 'Be alright'
No.. powiem Wam, że mam zaplanowane już wszystko i będzie się dużo działo!
Pierwszy rozdział pojawi się (najprawdopodobniej) 30 stycznia.
Edit: wszystko może ulec zmianie, ponieeeeważ.. moja mama może mnie zabić (tzn zabrać internet) bo chyba będę miała 2 z fizy :'))
Trzymajcie kciuki, żebym to poprawiła :/
Także, no... widzimy się już za trzy tygodnie! <3

12 komentarzy:

  1. Dwa z fizyki to już cud, a co dopiero oceny wyżej. ;_; Mama powinna być z dwójki zadowolona! Ja tam bym była... XDD
    No to czekam do 30 stycznia, albo tam lutego.. ale czekam.
    I już od razu życzę Ci weny, żeby coś tam ten xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie spodobał prolog, bo myślę że będzie idealnie opisywał całego bloga, chociaż nie znam twoich zamiarów. Czekam na następny i zapraszam do siebie illegal-life.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście zajrzę w wolnej chwili x

      Usuń
  3. Czekam na 1 :D i zapraszam na wattpad gdzie piszę opowiadanie z koleżanką o BaM "Message [BAM]"
    #toniereklama

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże, piosenki w prologu to zajebisty pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam, prolog ciekawy, nie mogę się doczekać !
    I ja ruszyłam z nowym opowiadaniem. Dopiero zaczynam. Zapraszam ;)
    Dodałam cię do "co czytam?"
    http://front-wheels.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa kochanie! <3
      Aww bardzo mi miło, dziękuję jeszcze raz!
      Oczywiście za chwilę zajrzę x

      Usuń