poniedziałek, 15 lutego 2016

Zwiastun i szablon!

Hejka!
Na wstępie przepraszam, że rozdziału nie ma od tygodnia ale nie mam w ogóle ochoty i czasu na pisanie, ale postaram się go dodać w tym tygodniu.

Chciałabym bardzo podziękować Victorii Sparks za przecudowny zwiastun, jestem w nim zakochana! <3

Za szablon dziękuję Eternity, która wykonała kawał dobrej roboty!

Bardzo Wam dziękuję, jesteście niesamowite!

Buziaczki, Ronnie xx.

https://www.youtube.com/watch?v=jlr2BpmxSdM&feature=youtu.be

21 komentarzy:

  1. Fakt, szablon i zwiastun to naprawdę cudo! ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona, nie wiem jak Wy, hahah <3

      Usuń
    2. Weszłam na bloga i od razu takie wielkie "ŁAAAAŁ". Nie mogę od niego odwrócić wzroku. *-*

      Usuń
    3. Też tak miałam, haha <3

      Usuń
  2. UPS weszłam na yt i pisze ze film jest nie dostępny :/ ?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://zwiastunowa-wyspa.blogspot.com/2016/02/192-i-got-that-fire-in-my-soul.html?m=1 tutaj możesz obejrzeć - zwiastun dla Princess :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤
      Też jestem pod ogromnym wrażeniem! *-*

      Usuń
  5. Zwiastun cudnyyyy *-*
    i szablon to po prostu nie do opisania <3
    MEGAA ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co rozumiem wszystko, ale słuchaj, mówiłas że masz ferie i będzie dużo rozdziałów a Ty napisałaś 2? No żałosne bo, niedosc że nic nie ma to jeszcze nas oklalamalas a rozdziały są świetne, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, ale w ogóle nie mam chęci do pisania, ani przede wszystkim weny.
      Nie okłamałam Was, bo miałam nadzieję, że na prawdę dodam dużo rozdziałów, ale nic z tego.
      Wybacz, ale nie jestem jakąś maszyną do pisania rozdziałów. Teraz nie mam weny a NIE CHCE dać Wam jakiegoś beznadziejnego rozdziału.
      To na tyle.

      Usuń
    2. Dlatego napisałam że rozdziały są świetne, tylko źle dobralam słowa z tym kłamstwem, no nic czekam na nn, trzymaj się :*

      Usuń
  7. Halloooo kiedy kolejny??? 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłam się za pisanie, więc może będzie w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablon mega :)
    A zwiastunu nie mogę włączyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyżej w komentarzach dawałam link i dziękuję xx

      Usuń
    2. Wyżej w komentarzach dawałam link i dziękuję xx

      Usuń